F
F.d. 55850
Guest
Hej. skall montera sog system med skorsten på toan någon som har ett bra förslag på genomgång för 25mm rör genom taket?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
inte så trevligt med lukten under bilen när det sitter folk ute.
Har en Knaus 700i sky 2015 skall gå med slangen bakom kylskåpet och genom skåpet ovanför kylen sätter fläkten endera bakom kylen eller i skåpet. det är så trångt vid kassetten så jag har gjort en special anslutning vid ventilationshålet på kassetten,det blev bra.
-----------------------------------------------------------Hej. skall montera sog system med skorsten på toan någon som har ett bra förslag på genomgång för 25mm rör genom taket?
--------------------------------------Jankro Hej har tittat på dessa är inne på samma linje med ventilen och svarva en tätning mellan ventilröret och mitt rör
originalfläkten tror jag går ganska tyst annars får jag isolera den