• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic i USA?

Sander

HBK Medlem
Inlägg
800
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2024
Jag använder Sygic ofta i USA , i mobiltelefonen.
Senast, nu i december fick jag en hyrbil med Apple carplay och då använde jag Sygic via bilens bildskärm. Väldigt bra
 
W

Weckman

Guest
Funkar utmärkt i Florida och även längre rutt i Californien. San Francisco på Highway 1 till Los Angeles med avstickare inåt landet. Hollywoods rikemans kvarter utan problem och även gamla Route 66 mot Las Vegas. Men passa dig för att ha fartkamera varningen på i vissa delstater.
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Jag är nu i Miami och hyrde förra veckan husbil och körde bla till Key West och Sygic funka utmärkt, jag hade laddat ner Florida förrän jag åkte
Ha de Paffw
 
S

Sören-6830

Guest
Jag är nu i Miami och hyrde förra veckan husbil och körde bla till Key West och Sygic funka utmärkt, jag hade laddat ner Florida förrän jag åkte
Ha de Paffw

Tack för din info. Hur är standarden på husbilarna som hyrs ut?
 

paffw

HBK Medlem
Inlägg
899
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2025
Vi hyrde en C klass önskemålet var en 7.5 m men de var slut så vi erbjuds en 8.5 m som vi beställer, vi fick en 10 m lång bil. Standarden helt ok med alla tillbehör, på våran funka inte ungnen och markisen, Inredningen i en C klass bil (årsmodell 2017 - 2019) är ungefär som i början av 90 talet på en europa bil
 

Bilagor

  • 20200102_082412.jpg
    20200102_082412.jpg
    8,6 MB · Visningar: 47
S

Sören-6830

Guest
Sygic fungerar förträffligt här i Florida. Saknar dock att kunna lägga norrut uppåt på skärmen, någon som vet om det går och hur man i så fall gör?
 
Toppen