Sygic i USA?

Sander

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Jag använder Sygic ofta i USA , i mobiltelefonen.
Senast, nu i december fick jag en hyrbil med Apple carplay och då använde jag Sygic via bilens bildskärm. Väldigt bra

Weckman

HBK Medlem
Kommun
Västra Götaland
HBK-Nr
27473
Funkar utmärkt i Florida och även längre rutt i Californien. San Francisco på Highway 1 till Los Angeles med avstickare inåt landet. Hollywoods rikemans kvarter utan problem och även gamla Route 66 mot Las Vegas. Men passa dig för att ha fartkamera varningen på i vissa delstater.

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Jag är nu i Miami och hyrde förra veckan husbil och körde bla till Key West och Sygic funka utmärkt, jag hade laddat ner Florida förrän jag åkte
Ha de Paffw

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Vi hyrde en C klass önskemålet var en 7.5 m men de var slut så vi erbjuds en 8.5 m som vi beställer, vi fick en 10 m lång bil. Standarden helt ok med alla tillbehör, på våran funka inte ungnen och markisen, Inredningen i en C klass bil (årsmodell 2017 - 2019) är ungefär som i början av 90 talet på en europa bil

Bilagor

Sören-6830

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
6830
Sygic fungerar förträffligt här i Florida. Saknar dock att kunna lägga norrut uppåt på skärmen, någon som vet om det går och hur man i så fall gör?

Toppen