Jag avinstallerade och laddade ned på nytt och då funkade det.Jag har slutat använda Sygic gratisversion i iOS eftersom den sällan visar sjöar och vattendrag sedan uppdateringen i maj. Måste man ha pro för att se vatten numera?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag avinstallerade och laddade ned på nytt och då funkade det.Jag har slutat använda Sygic gratisversion i iOS eftersom den sällan visar sjöar och vattendrag sedan uppdateringen i maj. Måste man ha pro för att se vatten numera?
Det enda jag hört är att de kanske skulle titta på det om folk efterfrågade det.Apropå Sygic: nåt nytt om och när den får tillbaks stödet för egna (och HBK:s) POI i 2.0-versionen?
Japp, har tidigare mejlat o bett dem återinföra POI-stödet.Det enda jag hört är att de kanske skulle titta på det om folk efterfrågade det.
Så de som åter vill kunna ladda egna poi i sygic bör ta kontakt med dem och efterfråga det.
Toppen, tack! Nu när man äntligen fått ordning på POI i Sygic vill man ju ha dom senasteJag kan fixa en RUPI här, tar ett litet tag.
Jag gör en med alla aktiva platser ...