Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Gjorde en enkel och billig variant enl följande tråd Från ett blåbär till ett annat - sommar-/vinter?täckeHej!
Är det någon som provat att köpa och sy sitt eget termotäcke?
Och har ni några tips och tricks när ni gjort det?
Är väl det som Kjell1351 tipsar om i inlägget ovan ditt.Jag minns att någon i klubben gjorde ett vintertäcke av betong täckmatta. Sådan man kan köpa på byggvaruhus.
Hej!
Är det någon som provat att köpa och sy sitt eget termotäcke?
Och har ni några tips och tricks när ni gjort det?
Nej, betongtäckmatta är ett helt annat material. Har i och för sig gjort vintertäcke av sådant material också, som jag kan sätta dit invändigt. Har då gjort det i tre delar som går att klämma fast i fönsterramarna.Är väl det som Kjell1351 tipsar om i inlägget ovan ditt.
Ber om ursäkt, det var jag som missuppfattade det hela.Nej, betongtäckmatta är ett helt annat material. Har i och för sig gjort vintertäcke av sådant material också, som jag kan sätta dit invändigt. Har då gjort det i tre delar som går att klämma fast i fönsterramarna.