F
F.d. 55451
Guest
Google Streets er et fantastisk godt stykke naverings-værktøj i forbindelse til Goggle Maps med Earth.
Google Streets bliver aldrig 100% dækkende for alle steder
selv om Google virksomheden illustrerer med mange promenader og undervands fotograferinger.
- t.ex. Loch Ness.
Der behøves supplement fra dem som har en speciel interesse som at anvende stellplatser samt vatten og tømninger af husbil.
Fra parkering og till professinel camping.
Overlader man suppleringen med stellplatser til professionelle bliver det kun de pladser som der betales for; direkte eller indirekte.
Derfor opfordrer jeg ALLE til at bruge kamera som enkeltfoto, sammensatte foto - sphere, dashcam', actioncam, videokamera etc.
-
Jeg bruger videofilm med en stor redigering,
men uredigeret er helt OK.
Det illustrerer det væsensentlige.
Foto har jeg brugt førhen men der skal mindst ca. 4 billeder til hele horisonten rundt - og det kan blive usammenhængende.
Omgivelserne foretrækker jeg også at have med på en videofilm.
Jeg har 3 smartphones + 1 tablet årgang 2013 - 15,
men på ingen af dem vil photosphere fungere
Jocke vil måske forklare lidt mere her om hvordan android appen Google Kamera virker på hans smartphone, her under Supplement till Google Streets
Kanske andre vil forklare om iPhones app.
Her er et eksempel hvordan dashcam (videkamera, actioncam, telefon etc.) kan gøre nytte hvis forsikringsselskaber ved ulykker uden personskade,
ikke kan komme overens om skylden til en materiel ulykke.
Jeg har selv brugt enkelt FOTO ved en ulykke i Tyskland - jeg kunne bevise min uskyld - ingen selv risk.
[YOUTUBE]_NUGrsGhVoI[/YOUTUBE] - netop kommet på Youtube i nat.
Google Streets bliver aldrig 100% dækkende for alle steder
selv om Google virksomheden illustrerer med mange promenader og undervands fotograferinger.
- t.ex. Loch Ness.
Der behøves supplement fra dem som har en speciel interesse som at anvende stellplatser samt vatten og tømninger af husbil.
Fra parkering og till professinel camping.
Overlader man suppleringen med stellplatser til professionelle bliver det kun de pladser som der betales for; direkte eller indirekte.
Derfor opfordrer jeg ALLE til at bruge kamera som enkeltfoto, sammensatte foto - sphere, dashcam', actioncam, videokamera etc.
-
Jeg bruger videofilm med en stor redigering,
men uredigeret er helt OK.
Det illustrerer det væsensentlige.
Foto har jeg brugt førhen men der skal mindst ca. 4 billeder til hele horisonten rundt - og det kan blive usammenhængende.
Omgivelserne foretrækker jeg også at have med på en videofilm.
Jeg har 3 smartphones + 1 tablet årgang 2013 - 15,
men på ingen af dem vil photosphere fungere
Jocke vil måske forklare lidt mere her om hvordan android appen Google Kamera virker på hans smartphone, her under Supplement till Google Streets
Kanske andre vil forklare om iPhones app.
Her er et eksempel hvordan dashcam (videkamera, actioncam, telefon etc.) kan gøre nytte hvis forsikringsselskaber ved ulykker uden personskade,
ikke kan komme overens om skylden til en materiel ulykke.
Jeg har selv brugt enkelt FOTO ved en ulykke i Tyskland - jeg kunne bevise min uskyld - ingen selv risk.
[YOUTUBE]_NUGrsGhVoI[/YOUTUBE] - netop kommet på Youtube i nat.
Senast redigerad av en moderator: