Helene & Micke
HBK Medlem
Hej jag har en adriatik 660 sp -06 med det 244 chassiet .Jag funderar på att montera stänkskydd bak och det jag skulle vilja ha är lite tips på lite montering samt material.Tacksam för svar
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Eller så köper du gummimatta och skär till själv. Det va det första jag gjorde på min bil för att dels skona medtrafikanter, släpvagnen och golvet på bodelen.
Enkelt och bra fästpunkter på mitt AL-KO chassie
Hur skonas golvet på bodelen av en gummimatta som hänger längst bak på bilen? Jag förstår att medtrafikanter och släp skyddas.
En fråga till. Håller en sådan matta bakstammen renare?
Har sett bilar med en "gardin" utmed hela bakdelen, har även sett detta hos någon firma på nätet men kan inte komma på vad denna "gardin" heter på tyska, men det är där hos någon jag har kommit i kontakt med detta.