• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips Ställplats Travet.

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.938
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Hej.

Har uppnått maxtalet (50st) på antalet medlemmar i gruppen, och har några på väntelistan som vill in.
Kommer att släppa in er vartefter några kliver av, eller om det blir väldigt många på väntelistan, så får jag skapa en grupp till.
Det är väl inte så konstigt, efter ditt effektiva sätt att marknadsföra introduktionen! :D:applaus:
 

Seppo Honkanen

HBK Medlem
Inlägg
684
Kommun
Österåker
HBK-Nr
28785
Medlemskap
2024
Hej.

Har uppnått maxtalet (50st) på antalet medlemmar i gruppen, och har några på väntelistan som vill in.
Kommer att släppa in er vartefter några kliver av, eller om det blir väldigt många på väntelistan, så får jag skapa en grupp till.
Det är väl bara att skapa en grupp till...:) Jag antar att det är 50 andelar som är begränsningen du har och inte antalet medlemmar. Eller har jag fel ?
För 30kr/andel kan jag tänka mig att ta tre andelar...
 

Helena & Lasse

HBK Medlem
Inlägg
949
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2024
Det är väl bara att skapa en grupp till...:) Jag antar att det är 50 andelar som är begränsningen du har och inte antalet medlemmar. Eller har jag fel ?
För 30kr/andel kan jag tänka mig att ta tre andelar...
Det är tyvärr medlemsantalet som är beränsat.
Antal andelar bestämmer jag själv mellan 1-10st.
Så ja, blir det många som vill in, så får det bli en grupp till.
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.622
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Hej.

Har uppnått maxtalet (50st) på antalet medlemmar i gruppen, och har några på väntelistan som vill in.
Kommer att släppa in er vartefter några kliver av, eller om det blir väldigt många på väntelistan, så får jag skapa en grupp till.
Ett förslag är att ta bort de som inte är med och spelar på t ex 2 aktiverade omgångar om det finns andra på kö. Bättre det än ytterligare en grupp. Vi vill ju inte dela storvinsten med en andra grupp.
 
Toppen