ingerbenny
HBK Medlem
SNYGGT JOBBAT! Väntar redan till nästa omgåmg!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
SNYGGT JOBBAT! Väntar redan till nästa omgåmg!
Och hur mycket per spelare?Hur får spelarna sina slantar?
Ca 91 kronor/andel, insats 30 kr/andelOch hur mycket per spelare?
Kommer direkt in på ditt konto hos ATG.Hur får spelarna sina slantar?
Det här är kul och känns förbaskat bra Larzan!Grämer mig lite att 8:an på lilla kvittot inte satt på stora kvittot.
Nåja, ny omgång kommer snart igen.
Kan man boka plats nu ?Strandhuset i Spanien närmar sig, väntar att anmäla ställplatsen i ytterligare en vecka men sedan så blir det verklighet
Bra början , nu kommer fler att ansluta till nästa lördag. Eller blir det en V 86 ?
Kör bara V75, och sporadiskt, visserligen är intresset stort, men tiden räcker inte till. Ett par rejäla vinster så kanske man kan köra även V86 med, på heltidBra början , nu kommer mer att ansluta till nästa lördag. Eller blir det en V 86 ?
Tack, på lördag kommer nästa chans.SNYGGT JOBBAT! Väntar redan till nästa omgåmg!
De betalas ut direkt av ATG till ditt konto.Hur får spelarna sina slantar?
Räcker inte din tid till kan du ju alltid rotera spelläggare bland de som är intresserade. Kör bara inga HarryKör bara V75, och sporadiskt, visserligen är intresset stort, men tiden räcker inte till. Ett par rejäla vinster så kanske man kan köra även V86 med, på heltid
Ja vi kan ta det i PM så att detta inte blir en annonsKan man boka plats nu ?