F
F.d. 29809
Guest
Har någon färska erfarenheter av nya sommardäck? Snart dags att byta originaldäcken och då vill man förstås ha den omöjliga kombinationen billigt, tyst, lång livslängd och lågt rullmotstånd.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Titta även under rabatter och tips här på hemsidan
Rolf
Jag har 17 år i bonusklass på försäkringen, kanske man ska skippa försäkringen då ? Det har ju aldrig hänt nåt. Kör jag försiktigt och har tur kan jag ju köra på helt släta sulor. Men om nån annan bilist ( eller jag själv) gör en tokmanöver vill jag i alla fall ha så bra förutsättningar som möjligt att reda ut situationen.Har aldrig haft några bekymmer med så (kallade) halvtaskiga däck varken på vinter väg här i Norrbotten eller på varma vägar i spanien. Tror det sitter mest på den bakom ratten (Anpassa hastighet efter väglag)