Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tror det är troligen ytterst få här på forumet som har erfarenhet av båda systemen, och därmed kan göra en jämförelse. Det blir nog mest "jag har XXX och är nöjd".Hej. Vad har ni för erfarenheter om vilken utsugsfläkt till toan som fungerar bäst, dörrmodell av SOG eller golvmodell av original Thetford? Det är de två aktuella alternativen för mig.
Hej det kanske går på ett ut.... Men de första små Thetford fläktarna bråkade väl en del................... dörrmodell av SOG ...............eller golvmodell av original Thetford? Det är de två aktuella alternativen för mig.
Det är väl alltid befogat att slippa använda onödiga kemikalier!Vi har inget av dessa då det inte känns befogat. Det kanske skiljer från bil till bil...
SOG utesluter ju inte användandet av nedbrytande pods. Det är ju eventuell lukt som sugs bort av den.Det är väl alltid befogat att slippa använda onödiga kemikalier!
Pålle
Utesluter inte, men gör att det inte är nödvändigt.SOG utesluter ju inte användandet av nedbrytande pods...