Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej! Jag har samma problem. Vore kul om det gick att lösa detta.Vi har införskaffat en smartTV, Go camp 22 tum och har problem. Vi vill spegla mobilen men lyckas inte.
Hej!Hej! Jag har samma problem. Vore kul om det gick att lösa detta.
mvh
Tommy
Hej!
Vi har en go camp tv och vi kan spegla från mobilen till tv.
Kolla en sida som heter inf dom har en USB-C Multiport Adapter till USB (PD), HDMI 4K och USB-C
Mvh
Göran
Jag har försökt flera gånger nu och appen säger att dongeln är fel. Dongeln följde med tv:nOm man nu har rätt utrustning, rätt nätverk så måste enheterna vara "ON" på spegling. Jag hade för en tid sedan en platta som inte var "speglingsON" från början. Men när jag väl hittade den knappen fugerade det utmärkt.
Nej, det ska vara en hdmi sladd emellan telefonen och tv.spegling sker väl via blåtand, eller har jag fel?
Inte om det är Miracast vi pratar om. Miracast är en trådlös teknik som ligger "ovanpå" WiFi.Nej, det ska vara en hdmi sladd emellan telefonen och tv.
Nej, det ska vara en hdmi sladd emellan telefonen och tv.
Jag tror möjligheten att spegla från IPhone till TV via sladd är ganska nytt. Bra eftersom man inte behöver t ex en Cromecast att skicka signalen via.Ok, men sladdar känns som forntiden![]()
Kan du ta spänningen från tv:n.Nu vet jag inte ifall de som behöver hjälp har wifi i sina husbilar, men har de det, och en smart-tv, blir mobil, chromecast, m.m. överflödiga, då mycket är inbyggt i en smart-tv's os, oftast android idag.
Jag köpte ett par sådana här Xiaomi Mi TV Stick (Mediaspelare) förra veckan, riktigt smidiga ifall man inte har en smart-tv, eller inte är nöjd med den man har. Den har inbyggd google-assistent, så man talar direkt i fjärren vad man önskar, riktigt nöjd med denna pryl efter en vecka, kan rekommenderas av mej.
Kan du ta spänningen från tv:n.
Arne.