• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Små datorer ..

F

F.d. 8036

Guest
Sv: Små datorer ..

Jappe,

Kan man få ett utlåtande om det trådlösa keyboard och mus du köpt på Claes Ohlson. Jag har stått med lådan i handen men tvekat.

Har nämligen tänkt stuva undan min stora laptop på en därför avsedd hylla under TV'n och använda TV'n som monitor istället och så använda just ett sådant keyboard och mus. Lättare att ta bort när middagen kommer på bordet.

Skipper
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Små datorer ..

Skipper, jag har kollat med ett annat trådlöst tangentbord med tillhörande mus hemma och där var räckvidden ungefär 4 m, vilket borde räcka i en husbil.

Försöker få till en länk till Kjell & Co (ej Clas Ohlson), lyckas inte, men i texten står att räckvidden är 6 - 10 meter.

Alltså: varunummer 91524, pris 349:-. Jag är mycket nöjd med tangentbordet trots att sifferdelen till höger saknas. Tillräckligt stort, lättstuvat och behändigt! Starka naglar dock bra att ha när man ska pilla fram USB-stickan ur musen!

Lyckades till slut få fram lite text från sidan:

Begränsa utrymmet, inte möjligheterna! Med detta superkompakta tangentbord och tillhörande minimus har du allt du behöver i ett minimalt format. Med 6 meters räckvidd är detta ett perfekt paket för dig som vill ha ett komplett tangentbord, med riktig mus, för att exempelvis kunna använda alla datorns funktioner från hemmabio-soffan. Mått: 304x160x23 mm (tangentbord), 95x57x34 mm (mus), 15x7x7 mm (del av mottagare som sticker ut ur USB-porten). 2,4 GHz-teknik. Räckvidd: 6-10 m. Optisk sensor, 1000 dpi. 3 knappar inkl. scroll. Drivs på 2 st AAA-batterier i tangentbord resp. mus. USB-anslutning.

Jappe
 
Senast ändrad:
Toppen