• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skype

F

F.d. 7403

Guest
Sv: Skype

Att använda det på SkyPe gör ju att vi är globala och att det kan bli olika olyckliga sammanträffanden, som vi inte önskar. Min tanke var att undvika det!
 
H

hianders

Guest
Sv: Skype

Det enda negativa med Skype som jag ser det är (fick reda på det igår) att du inte har någon svensk kundtjänst utan måste kommunicera på engelska till kundtjänsten i Luxemburg.!! Visst var det en svensk som startade Skype och sen sålde det??!!

Nåväl, man kan inte radera gamla användarnamn tydligen!

Inger
 
H

hianders

Guest
Sv: Skype

Om man är så omodern att man inte har smartphone (Iphone) eller Ipad så kan man väl inte använda Tango eller Viber eller hur? Då är väl Skype bra?!! Eller finns andra alternativ till Skype då?

Inger
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Skype

Om man är så omodern att man inte har smartphone (Iphone) eller Ipad så kan man väl inte använda Tango eller Viber eller hur? Då är väl Skype bra?!! Eller finns andra alternativ till Skype då?

Inger

Jovisst, Viber (röstsamtal) och Tango (videosamtal) fungerar på de flesta smarta telefoner/plattor. Inte enbart iPhone/iPad. Tango funkar även på PC om någon till äventyrs skulle föredra detta.
 

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.821
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Sv: Skype

Skype på iPhone suger massor av batteri om jag har den igång i bakgrunden (dvs inloggad).
Viber/Tango föredrar jag istället.
Vet inte om det är lika på Android dock.
 
F

F.d. 7403

Guest
Sv: Skype

En liten fråga, hur många är det som har Skype . Mvh220Sture i pajala:confused::confused:
Kanske inte så många som är medvetna om att det finns. Hur många har datorn med sig idag i husbil och husvagn och hur många har ett nätverk med router av typ Net1? Kanske inte så många, men jag tror att det ökar snabbt! När folk ser möjligheterna sprids dom fort!
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Skype

Kanske inte så många som är medvetna om att det finns. Hur många har datorn med sig idag i husbil och husvagn och hur många har ett nätverk med router av typ Net1? Kanske inte så många, men jag tror att det ökar snabbt! När folk ser möjligheterna sprids dom fort!

Ett lättvindigare alternativ är Tango. Då slipper man både dator och router och är tillgänglig utan att vara inloggad. Kommer att funka i nästan hela Europa i sommar med Foggs simkort.
 
F

F.d. 7403

Guest
Sv: Skype

Ett lättvindigare alternativ är Tango. Då slipper man både dator och router och är tillgänglig utan att vara inloggad. Kommer att funka i nästan hela Europa i sommar med Foggs simkort.

Var får man tag på Foggs simkort?
Sen är vi väl några som tycker att det är bekvämt att jobba med dator och som har lite jobb med oss iden. Man kan ju idag vara ute på jobb utan att sitta hemma eller på kontoret! Jag kör MLM (Multi Level Marketing) något för alla som vill bättra på pensionen också! Intresserad maila leif.rehnvall@fotord.com
 
Toppen