• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sjöbeck

F

F.d. 55269

Guest
Sv: Sjöbeck

hej kurt b.
Javist är det en speciell känsla att få köra i ett större gäng med cyklar!. Vi har här i Sjöbo en kombinerad väg och landningsbana för militärt flyg som kallas för flygrakan. här finns på detta ställe ett cafe där det då kan samlas up till 2000 personer det är ganska maffigt att se. Ha det så bra Sjöbecks
 

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Sjöbeck

ta kontakt med Svenska Sidvagnsklubben, dom kan säkert hjälpa dig med att hitta en begagnad vagn till din Suzuki
SSK Svenska Sidvagnsklubben
en av medlemmarna, Ingvar Nilsson, bor i Södra Sanby vilket väl ligger i närheten för er del?
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Sjöbeck

Skall Du ha en sidvagn så rekommenderar jag Dig att Du ringer direkt till Hasse Hallström. Det inte han kan om sidvagnar är inte värt att veta.
Hälsa från mig. Han har telefonnr. 0510-50794 eller mobil- 0707905842.
Hls från Monica o Kurt.
;) ;) :D :D
 
F

F.d. 55269

Guest
Sv: Sjöbeck

Hej Tack för tippsen, och jag tror att jag vet vem Ingvar är men jag skall först kontakta sidovagnsklubben. Men dyker det upp en så hör gärna av dig.
Ha det så bra Sjöbecks.
 
F

F.d. 55269

Guest
Sv: Sjöbeck

Hej Monica o Kurt.
Tack för det, jag skall slå Hallsröm en "pling" kontakter kan man ju alldrig få för många av. Men om det mot förmodan skulle dyka upp någon som kan passa till en 86 så hör av dig Ha det så bra Sjöbecks.
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Sjöbeck

Ingvar Nilsson är också en kompis till oss och jag tror att han har nr 4 i sidvagnsklubben men jag är inte riktigt säker.
Men Du skall bara ringa till Hasse för han är en av dom trevligaste personerna som jag vet.
Han är förövrigt en mycket trevlig person och som jag sagt tidigare så kan han allt om sidvagnar.
Många hälsningar från Monica o Kurt i Gbg.
;) :D ;) :D
 
Toppen