• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Sidomarkeringen Adria 701 -14

• Startad av Startad av F.d. 28455
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 28455

Guest
Hej har försökt hjälpa min pappa att få igång sidomarkeringen på hans husbil, har kollat alla säkringar men som jag förstår finns det ingen säkring till dom när det är data styrt av bus-system, har kolla alla lampor och dom fungerar alla, så någon som har nå tips eller vet vart strömmen börjar/kommer ifrån ? Med vänlig hälsning,

Sv: Sidomarkeringen Adria 701 -14

Hej det kan va att det ligger över ett kretskort det gjorde hos grannens bil men var det sitter vet jag ej grannen har inte fått ordning på det än:music-icon:

Ok, ja vi har pröva att bryta strömmen men utan nå resultat, ska kolla data systemet idag.

Någon som vet om man kan gå in med data och ställa in vilka lampor som ska lysa på olika lägen ? Vet att på BMW och lastbilar kan man ställa in positions och dimljus att lysa med olika lägen, tex att få dimljusen att lysa samtidigt som halvljus som ej funkar orginal på lastbilar mm.. ??

Någon som vet om man kan gå in med data och ställa in vilka lampor som ska lysa på olika lägen ? Vet att på BMW och lastbilar kan man ställa in positions och dimljus att lysa med olika lägen, tex att få dimljusen att lysa samtidigt som halvljus som ej funkar orginal på lastbilar mm.. ??
Av en händelse snubblade vi över en liknande sak i tråden nedan, kan det vara en ledtråd månne?

http://www.husbilsklubben.se/forums/t102288/

Hitta säkringen vid bodels batterierna i den stora blåa boxen med massa säkringar i

Tillbaka
Toppen