Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Gäller dessa priser helintegreade? Det jag skrev var en helintegrerad. Tror att man bör nog uppge detta när man skriver priser..
Min är 2012.I böckerna står allt vad som skall göras och när.Håller med dig Leif,varför fråga då man kan läsa allt i böckerna.Ha en fin vår i Jeppis.Visa bilaga 163424 Här blivit många förslag vad som skall göras och när.
Har vid 4 senaste bilköp fått med garanti och servic häfte där står det tydligt vad som skall göras och när det skall.
Kommer det inte med bilar mera min är 2009 men de skall följa med bilen fast man byter.
Samma mängd har jag fått med alla Adria bilar + Fiat handboken.
Har man dehär böckerna behöver man inte fråga där står tid och km.
hej, jag tänker leta efter någon som byter kamrem +vattenpump på 95hk fiat 92 diesel jag vet inte var jag ska börja leta ,är ute i god tid så det brinner inte nånstans ,något förslag från någon tack på förhand.22000mil
har själv en 3 litrs fiat….jag byter olja vartannat år,kan man göra själv.andvänder vanlig motorolja,20 kr litern...man behöver inte göra mer servis om man kör max 1500 mil om året...sen kan man byte bränslefilter vart tredje år,kan behövas med tanke på så mycke miljöskit dom blandar diseln med....
Knaus 600 ME 130hkr, 2015 års modell, ca 2 000 mil, service i form av oljebyte, filter byte, beställd Mars -19, kostnad 2 700 kr
På vad fick du pris, den s.k. lilla eller stora servicen eller något eget du begärt. Kolla bilens Instruktionsbok vilket Fiat föreslår skall göras vid de olika intervallerna, listan hittar du ganska långt bak i boken.Fick pris på Mekonomen 4837,25 inkl moms