• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Safetycar

Marianne och Lars

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1832
Medlemskap
2022
Vet någon i klubben var man skaffar skylten SAFETYCAR, att placeras på rutans insida i husbilen. Skylten är orange med svart text.
Vi fick skyltar vid ett tillfälle på Elmia, jag har kollat med polisen på min hemort samt tullstationen Trelleborg men inte lyckats få tag i flera skyltar. Tror att skylten kan ha ett avskräckande syfte för banditer.

Hälsningar Marianne och Lars.

Sv: Safetycar

Vet någon i klubben var man skaffar skylten SAFETYCAR, att placeras på rutans insida i husbilen. Skylten är orange med svart text.
Vi fick skyltar vid ett tillfälle på Elmia, jag har kollat med polisen på min hemort samt tullstationen Trelleborg men inte lyckats få tag i flera skyltar. Tror att skylten kan ha ett avskräckande syfte för banditer.

Hälsningar Marianne och Lars.

En kann Ni få av mej.
bosse b

Hei . Kan vi som er fra Norge ,også få en slik på polistationen i Sverige ?
Noen som vet det ? Vi er nesten alle helger på tur i vårt naboland . Godt nyttår alle sammen :)

HilsenLiv

Jag kan gå till polisstationen och hämta ett antal , min bror bor i Fredrikstad och han kan få med sig dom hem .

Bor ni i Sarpsborg så är det ju nära till Fredrikstad .

Om ni skickar ett farnkerat kuvert med påskriven adress till mig så kan jag skicka. Jag har ett hundratal efter en temadag om trygghet här på Gotland.

Det var kjempesnilt av deg. Ja, vi bor i Sarpsborg. Men , min mann hadde snakket med en arbeidskollega som bor i Strømstad i dag, og han skulle ta med. Ellers takk :) Et riktig godt nyttår til dere . Hilsen Liv

Tillbaka
Toppen