• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Safetycar

Marianne och Lars

FD HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1832
Medlemskap
2022
Vet någon i klubben var man skaffar skylten SAFETYCAR, att placeras på rutans insida i husbilen. Skylten är orange med svart text.
Vi fick skyltar vid ett tillfälle på Elmia, jag har kollat med polisen på min hemort samt tullstationen Trelleborg men inte lyckats få tag i flera skyltar. Tror att skylten kan ha ett avskräckande syfte för banditer.

Hälsningar Marianne och Lars.
 

bosse b

HBK Medlem
Inlägg
1.466
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2024
Sv: Safetycar

Vet någon i klubben var man skaffar skylten SAFETYCAR, att placeras på rutans insida i husbilen. Skylten är orange med svart text.
Vi fick skyltar vid ett tillfälle på Elmia, jag har kollat med polisen på min hemort samt tullstationen Trelleborg men inte lyckats få tag i flera skyltar. Tror att skylten kan ha ett avskräckande syfte för banditer.

Hälsningar Marianne och Lars.

En kann Ni få av mej.
bosse b
 
F

F.d. 21408

Guest
Sv: Safetycar

Hei . Kan vi som er fra Norge ,også få en slik på polistationen i Sverige ?
Noen som vet det ? Vi er nesten alle helger på tur i vårt naboland . Godt nyttår alle sammen :)

HilsenLiv
 
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Safetycar

Om ni skickar ett farnkerat kuvert med påskriven adress till mig så kan jag skicka. Jag har ett hundratal efter en temadag om trygghet här på Gotland.
 
F

F.d. 21408

Guest
Sv: Safetycar

Det var kjempesnilt av deg. Ja, vi bor i Sarpsborg. Men , min mann hadde snakket med en arbeidskollega som bor i Strømstad i dag, og han skulle ta med. Ellers takk :) Et riktig godt nyttår til dere . Hilsen Liv
 
Toppen