• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Reservationsbelopp uppnått

PL 8

HBK Medlem
Inlägg
654
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
31890
Medlemskap
2024
Har en 21 med 90L tank och AD blue !

Jojje
Det kan du mycket väl ha. Men jag tror inte att det är standard storlek utan tillval med större tank. Och såvida du inte själv har specificerat exakt hur bilen ska se ut när den byggs så är det någon annan som har gjort valet.
Jag skulle gärna haft en större tank om jag fått välja. Då hade jag bl a sluppit tanka idag när jag körde hem från underbara Östra Göinge. :msn_laugh:
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.195
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Reservationsbeloppet gäller väl per tanktillfälle, eller...? För mig gäller 1500 kr.
Den andra viktiga gränsen är kreditlimiten på kontot. Denna ska täcka in utestående fordran (förra månadens fakturabelopp och andra eventuella fordringar på kontot) och innevarande månads tankade belopp. Det belopp som nås först, stänger av pumpen. Vill det sig illa får man kanske bara några liter.
För de av er som råkar ut för detta, ring bolaget och höj krediten. Det brukar inte vara några problem.
 
F

Fd.47585

Guest
Om reservationsbeloppet nås innan full tank är det väl bara att sticka in kortet igen och få en ny reservation och tanka klart? Det är ju per tillfälle.
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.195
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Om reservationsbeloppet nås innan full tank är det väl bara att sticka in kortet igen och få en ny reservation och tanka klart? Det är ju per tillfälle.
Det borde gå under förutsättning att kreditlimiten inte överskrids. Har inte provat ännu.
 

jojje

HBK Medlem
Inlägg
851
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2024
Det kan du mycket väl ha. Men jag tror inte att det är standard storlek utan tillval med större tank. Och såvida du inte själv har specificerat exakt hur bilen ska se ut när den byggs så är det någon annan som har gjort valet.
Jag skulle gärna haft en större tank om jag fått välja. Då hade jag bl a sluppit tanka idag när jag körde hem från underbara Östra Göinge. :msn_laugh:
Ja men 90Loch ADblue får plats,ja det är tillval !
 
Toppen