Kom två trevliga svenskar till campingen från norrland, Pratade med en fransman som Hade varit ett antal gånger till kiruna och testat nya franska bilar, Han tittade lite under motorhuven på min bil, undrade lite över dieselvärmaren, tyckte jag var en uppfinnare. kollade länge under huven var t.o.m under och tittade på motorn. Han heter Alain fantastiskt trevlig och kunnig, vi pratade om däcken och han hade ett annat sätt att ställa in framvagnen men här finns det inga verktyg i närheten det blir att kolla hur bilen känns och känna på däcken.
Jag har en mycket god vän som ger riktga råd som tycker jag inte ska ha bråttom hem, men hålla mej här .
Bilen har fungerat bra sängen är bra sitter bekvämt i fåtöljen. När jag reser mej upp så känns det som lågt blodtryck men sen på morgonen är det högt. Läser på nätterna sista tiden tills jag kan somna, har underskott på sömn men gör inget.
Lyckas få i mej mat och det gör att jag mår bättre.
Det underliggande problemet löser man knapast att man dolt det för mej är mysko vårdcentralen ifråga ska läggas ner.
Min far hade samma hjärtproblem fick åka helikopter på gotland, man satt dit en pacemaker.
Men jag tar det lugnt nu mår bättre solen skiner. Tar det lugnt och ganska snabbt kan jag packa och köra om jag vill men solen ska skina varje dag i minst en vecka till.
blir ju bättre hemreseväder ju löngre jag väntar. blir det värre så får jag försöka få hjälp från vården finns ett apotek i närheten de kan nog hjälpa mej. Skulle tagit några foton men har inte tagit något alls härnere.