Jag är och har varit sjuk började redan i tyskland så jag har inte mått bra på två veckor, när jag kom hit beslöt jag mej för att stanna och kommer inte köra vidare förrän jag känner mej frisk igen, det är ju en camping jag varit på ett antal gånger finns med bilder sen tidigare år.
Det mesta är ju åretruntboende i husvagnar av äldre modell. kommer man med något större än plåtis ska man stanna på gatan utanför, svårt att vända om man inte hittar någon plats. Man får leta plats själv där man tror man kan parkera finns ju några större men de blir oftast upptagna av mindre bilar. Eftersom min är 5 m får jag plats nästan överallt, man får akta sej för grenar.
Vatten finns på tomterna men kvaliteten? El finns toaletter finns tvättmaskin. Lugnt område utom skällande hundar i en villa på andra sidan gatan.
Räknar med att Hasse dyker upp senast söndag de är i Langres nu och kör betalfri väg A75 imorgon , Man får räkna med att betala 1500kr ner till spanien.
Betalar man med Mastercard får man problem gränsen för pinkod är 400skr eller 33eu vilket gör att kortet är helt värdelöst De känner av att det inte går att slå in pinkoden eftersom alla franska betalstationer inte har tangent bord väldigt gammalt. Så kortet nekas direkt man måste ha kontanter att betala med.
Det hade inte jag.....