F
F.d. 25425
Guest
Hej,
jag har tänkt åka upp från Skåne till Borås idag och slå till på den här bilen
Hymer HUSBIL A 544 -99 | Älvsborg | Blocket
Eftersom detta är vårt första husbilsköp så skulle det vara fantastiskt om någon vill hjälpa till med lite kontrollfrågor som jag kan ställa när jag ringer till handlaren!
De enda jag kan komma på är hur man gör med fukttest, om den är svensksåld, samt givetvis "om det är något annat jag behöver veta". Men jag känner på mig att det behövs fler vettiga frågor för att kunna veta om det är värt att köra 50 mil med plånboken redo.
Det vi kollat själva är:
- Planlösningen passar oss
- Den är kort vilket är bra när vi ska runt i Europa
- Årsmodell OK
- Inte gått alltför långt
- Priset är vettigt
Efter att ha kollat på en massa liknande så är jag lite orolig för motorn, räcker det med 87hk när vi ska runt i Europa?
Stort tack på förhand!
jag har tänkt åka upp från Skåne till Borås idag och slå till på den här bilen
Hymer HUSBIL A 544 -99 | Älvsborg | Blocket
Eftersom detta är vårt första husbilsköp så skulle det vara fantastiskt om någon vill hjälpa till med lite kontrollfrågor som jag kan ställa när jag ringer till handlaren!
De enda jag kan komma på är hur man gör med fukttest, om den är svensksåld, samt givetvis "om det är något annat jag behöver veta". Men jag känner på mig att det behövs fler vettiga frågor för att kunna veta om det är värt att köra 50 mil med plånboken redo.
Det vi kollat själva är:
- Planlösningen passar oss
- Den är kort vilket är bra när vi ska runt i Europa
- Årsmodell OK
- Inte gått alltför långt
- Priset är vettigt
Efter att ha kollat på en massa liknande så är jag lite orolig för motorn, räcker det med 87hk när vi ska runt i Europa?
Stort tack på förhand!