• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

promobil + offline, hjälp önskas.

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: promobil + offline, hjälp önskas.

Jag får samma antal vid sök på 250 km som 500, det visar sig att det blir max 300 platser i båda fallen. Det är alltså antalet ställplatser som är begränsningen vid varje sök.

Sökningen sker blixtsnabbt med både iPad och OnePlus One men jag har inte testat med Screencast.
 
F

F.d. 14324

Guest
Sv: promobil + offline, hjälp önskas.

Okej, de har en gräns vid 300 till antal också, det räcker till och blir över och det är tätt mellan platserna i Tyskland.
Radiesökningen på avstånd kanske kliver in om man tex söker vid Kiruna eller liknande, men det är inte riktigt där man har störst nytta av promobil.

När jag har wifi på går det blixtsnabbt, under filminspelningen hade jag wifi avslaget och inget simkort monterat, jag gissar att det är anledningen att det tar lång tid, eller så har det hänt något med min app/installation.
Jag skulle haft internet på för nu blev filmen dötråkig, men promobil i offlline var mitt grundproblem och det är jag glad över att jag löst. :)
 
Toppen