S
Sören-6830
Guest
Någon som vet vad vi har för rabatt på Såifa-kortet efter omläggningen av rabattsystemet 1/4? Pris före rabatt går ju att hitta, idag 16:42, rabatten svårare....
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Samma pris på alla Preem-mackar med Såifakort.Jag förstår inte riktigt. Är det dyrare att tanka på stationer utan SÅIFAskylt ?
Den informationen är gammal. Det är ganska länge sedan man ändrade så att rabatten gäller på alla Preemstationer.Så här står det på infon om rabatten.
Preem/SÅIFA diesel/allkort: Här gäller fast nettopris i tvåveckorsperioder.
Ring för aktuellt pris.
OBS att detta pris gäller på SÅIFA-märkta Preemstationer. SÅIFA-skylten hänger under PREEM-skylten. Åk in på Preem-macken och be att få stationsförteckning så kan Du läsa där var stationer med SÅIFA-skylt finns.
Visst det är från den länken jag kopierat texten. OK man går rabatt på alla Preem mackar men betydligt lägre utan Såifa skylt. Tre nivåer verkar det som
Den informationen är gammal. Det är ganska länge sedan man ändrade så att rabatten gäller på alla Preemstationer.
Var kan man hitta texten där det står att rabatten gäller alla Preemstationer? Det vore ju bra om det är så för det är ju betydligt lättare att hitta en Preemmack.
Rulla lungt!
Tommy