Carthagofrik
FD HBK Medlem
Hej någon som vet hur jag går till väga för att kunna få det att fungera i min nuvi det verkar inte fungera att klicka på poiloader på garmins hemsida
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej någon som vet hur jag går till väga för att kunna få det att fungera i min nuvi det verkar inte fungera att klicka på poiloader på garmins hemsida
Det är ju den jag har provat med men läser man om den ser jag att det står en massa navigatorer den skall funka med men jag kan inte se att det står nuvi 760
Tack helt otroligt det funkade synd du är så långt borta annars hade jag bjudit på en stor Whisky. En stor sten lossnade trodde allt va trasigt tack ännu en gång bra klubb att va med i.