• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

poi loader till garmin nuvi 760

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Hej någon som vet hur jag går till väga för att kunna få det att fungera i min nuvi det verkar inte fungera att klicka på poiloader på garmins hemsida
 

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: poi loader till garmin nuvi 760

Det är ju den jag har provat med men läser man om den ser jag att det står en massa navigatorer den skall funka med men jag kan inte se att det står nuvi 760
 

Inge Johnsson

HBK Medlem
Inlägg
536
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2024
Sv: poi loader till garmin nuvi 760

Det är ju den jag har provat med men läser man om den ser jag att det står en massa navigatorer den skall funka med men jag kan inte se att det står nuvi 760

Jag har själv inte Garmin, men vad jag förstår skall den gå till alla Garmins produkter enligt dom själv.
 

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: poi loader till garmin nuvi 760

Tack helt otroligt det funkade synd du är så långt borta annars hade jag bjudit på en stor Whisky. En stor sten lossnade trodde allt va trasigt tack ännu en gång bra klubb att va med i.
 

Inge K

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
130
Medlemskap
2025
Sv: poi loader till garmin nuvi 760

Tack helt otroligt det funkade synd du är så långt borta annars hade jag bjudit på en stor Whisky. En stor sten lossnade trodde allt va trasigt tack ännu en gång bra klubb att va med i.

Skönt att det löste sej. Vi kan ta två wisky om våra vägar korsas framöver
Må så gott
Mvh Inge K
 
Toppen