F
F.d. 58689
Guest
Japp! Den ska i blöt på Anna-dagen 9 dec, så nu vet du det till nästa år!!!Det är väl försent att lägga lutfisken i blöt?

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Japp! Den ska i blöt på Anna-dagen 9 dec, så nu vet du det till nästa år!!!Det är väl försent att lägga lutfisken i blöt?
Får försöka komma ihåg det. Åsas dotter heter ju Anna så kanske jag klarar detJapp! Den ska i blöt på Anna-dagen 9 dec!! Nu vet du det till nästa år!!!![]()
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!!!!
![]()
Hon har haft en android, det räckerTrodde Åsa föredrog riktiga telefoner
De är väl så många så man kan ta flera och grilla på en pinne. Åsa är ju inte så stor i maten så vi klarar nog oss skulle jag tro. Svårfångade är de nog säkert.det är väl inte mycket mat på en trana
Alingsås är mycket bättre än Askersund grattis ställplats och nära centrum o kyrkan om behöver kontaktAskersund har ju en bra ställplats om du åker den vägen lite dyr men allt finns och nära till centrum. Men det är väl inte mycket mat på en trana och tveksamt om Rossi kan jaga rätt på en.
Bra plats ni har fåttNu har vi landat hos tranorna vid Hornborgasjön. På förmiddagen gick vi en runda i Alingsås, en fin gammal stad, många vackra trähus. Enligt Plastpelle så är det inte längre caféernas stad utan frisörernas. Men vi hittade ett café med gott kaffe med wienerbröd till Visa bilaga 208859Visa bilaga 208860Visa bilaga 208861Visa bilaga 208862Visa bilaga 208863Visa bilaga 208864Visa bilaga 208865Visa bilaga 208867Visa bilaga 208868Visa bilaga 208869Visa bilaga 208870
Körde också över Kinnekulle i em, men är hos en vän i Värmland nu!Idag står vi hos en kompis i Kinne-Vedum. Åkte in till Lidköping och åt på Bullseye och tog spareribs med sötpotatispommes. En tjeckisk öl till det. Gott!
Imorgon kör vi vidare mot nya mål.