• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Nu är operationen klar!
Känns mycket bra.
Känseln i högerbenet har kommit tillbaka och ingen värk i benet. Lite ont i operationssåret annars är det mycket bra!
Varit uppe och gått en sväng i de vackra omgivningarna
Mår oförskämt bra!
 
F

F.d. 22252

Guest
Vad roligt bra att du inte sköt på operationen till hösten, Åsa får hem en gladare man, men ta det lugnt innan det blir helt läkt man måste ge det tid bara jesus som kan trolla på sekunden.
Finns inget kvick fix egentligen så var försiktig. Men detta räddade min dag!
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Hemma i hemmet igen!
Mår fortfarande oförskämt bra. Nu är det rehab som gäller. Korta promenader ofta är det som gäller till att börja med. Sen blir det sjukgymnasten som tar över och plågar mig med diverse övningar. Får ta det lugnt med tunga lyft de första 6-8 veckorna så blir att småpyssla hemma och i husbilen.
 

Gösta Evén

HBK Medlem
Inlägg
1.856
Kommun
Västerås
HBK-Nr
26664
Medlemskap
2024
Roligt Hasse att op gick bra. Ta det nu lugnt i några veckor. Om du nu kan det?! Är ju svårt när det det finns jobb att göra. Men viktigt att låta kroppen läka.

Varma hälsningar ifrån Lottie och mig till er båda två.

Vi tycker båda två att du är en fantastisk god man som är så älskvärd till / med Åsa.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Jag hade en konstig dröm för en del år sedan om husbil med en öppen planlösning och en trappa till övervåningen, gör om den till en husbil direkt följa beskrivningar kan ju alla.....
Kul idé. Jag har ju bara de legobitar som finns i lådan tyvärr annars hade jag nog byggt något roligt husbilsliknande av den :)
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Då är nästa resa bokad:

Oskarshamn-Visby
Resedatum 2021-08-09 (Mån)
Avgång 06:10 – Ankomst 09:35

Visby-Oskarshamn
Resedatum 2021-08-23 (Mån)
Avgång 16:40 – Ankomst 19:50

Det ryktas att det är fler som ska till Gotland vid samma tid ungefär.
Ska bli trevlig att komma dit. Hoppas på bättre väder än sist vi var här på hoj, ösregn och hård blåst. Inte kul på hoj och ligga i tält så vi åkte hem efter tre dagar på ön.
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Finns det nån parkering i närheten av färjan i Oskarshamn som man kan stå på natten innan vi ska åka? Bilen är ju bara 5,90 så det funkar med en vanlig parkeringsruta.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen