J.Bergsten
FD HBK Medlem
Stackare, en riktig ”mans-förkylningen” är inte att leka med.... krya på dig
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Krya på dig, hoppas det är ett vanligt virus!Igår var vi och åt på en indisk restaurang, det var väl ok mat tyckte jag. Medan vi satt där kände jag att en förkylning var på väg att bryta ut. Orkade inte att gå hela vägen hem så det blev taxi halvvägs, kostade 6 € men det var det värt när man inte mår bra. Vi tittade på melodifestivalen men jag somnade nog efter första låten. Tror inte jag missade nån bra låt?
Idag blir det att ligga för ankar hela dan och försöka piggna till igen. Får väl gå några rundor med hunden bara.Visa bilaga 189514
Fast hon jobbade ju inom psykvården och sån vård behöver jag inte, än...Hasse år ju gift med en sjuksköterska så han har nära till vården!
Där har jag varit trångt att parkera mycket folk men billigt o bra matVi får köra runt i staden med husbilen om det går.
Ikväll var sista kvällen i förtältet, imorgon börjar vi riva lägret som varit vårt hem i snart tre månader.
Vi bjöd Bengt på lite mat och satt och pratade en bra stund.
Imorgon river jag förtältet och flyttar bilen så jag kan öppna bakdörrarna, det går ju inte nu för jag står bara några dm från en mur. Sen återstår det att försöka få in allt som ska med hem. Jag har en plan på det, får se om den funka. Om den inte funkar får man ju lämna kvar det billigaste. Får pyssla med det på fm för det ska bli 25 gr på em, då får vi sitta i solen och njuta en sista gång här på Bahia för denna gången.
På lördag kör vi till Torrevieja. På söndag ska vi gå på nåt som heter Citronmarknaden, en stor marknad som hålls varje söndag.