plastpelle
HBK Medlem
Tror jag är en bra idéFunderar på att köra till marknadsplatsen och parkera på lördagskvällen, är det någon som gjort det?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tror jag är en bra idéFunderar på att köra till marknadsplatsen och parkera på lördagskvällen, är det någon som gjort det?
Ja en bekant till mig gjorde det för en tid sedan, fick betala en slant för parkeringen, typ €10Funderar på att köra till marknadsplatsen och parkera på lördagskvällen, är det någon som gjort det?
Ja vi kommer till vintern igen om vi har hälsan och om bilen håller.kan du inte skjuta på det ? säg att du kommer tillbaka nästa år ?![]()
Var är du?hoppas ni får en fin resa hemåt svedala ! tat lugnt o kör försiktigt !
Hade väl tur tror jagFina bilder. Hade du tur eller blev du dig lik?