Hasse-K
HBK Medlem
Nu harvi stannat för natten på en p-plats längs motorvägen, var ju inte tänkt så men jag orkade inte köra längre.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har 250 W på taket och 210 kWh batterbank, det räcker till några timmars tv-tittande och för att ladda telefoner o ipaddorna och dieselvärmaren går hela natten. Kan få en kopp kaffe ur kapselbryggaren på morgonen också. Glömmer jag dra ur sladden till tvn så drar den ur batterierna på en natt. Vet inte hur mycket den drar i standby läget.Hur mycket är solpanelerna på har det räckt till dieselvärmaren?
Jag sov nästan nio timmar inatt så det gäller tydligen inte migSjälv blir jag oftast trött och sover dåligt när det är fullmåne