Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ska ni till DalhallaKöpte tätningsbricka på Swedol. Biltema hade bara hela satser a 189kr. Brickan på Swedol gick på 6:65kr.
Idag har vi kört upp till en ställplats som heter Bauergården. Ligger en bit norr om Huskvarna i höjd med Gränna. Vi tog en öl och en snitsel, orkade inte laga nån mat i värmen.
Imorgon kör vi och hälsar på Bentic i Finspång.
Kör mot Stockholm via vingliga vägar sedan.
Jag vet inte ska åka ut med mina barnbarn i morgon till Isaberg sen åker vi nog upp till Värmland dom vill fiska gädda där deras far fick många ska vara hemma på söndag så måndag är jag hemma om vi inte ses på vägenNej vi avbokade det. Åsa mådde så dåligt när hon ramlade och knäckte ett revben så hon tyckte att hon hade inget utbyte av det. Fast igår mådde hon rätt bra. Vi tar bara en tur i södra Sverige. Kanske vi kör till Alingsås på vägen hem. Är du hemma nästa helg?
Hmm, händige Herrn i farten, förstår jag!stekt ur påsen.
Det är ju inte riktigt i samma klass som det vi åt igår får ju erkännasHmm, händige Herrn i farten, förstår jag!
Undrar hur du bär dig åt då?!![]()
Burken är gjord av män för att drickas ur av män. Hälsningar Göran HellmanOch till denna kulinariska högtid serveras en Sort Guld direkt ur burken. Sparar disk
Visa bilaga 199180
Nja, det var det du skrev om "stekt ur påsen" jag funderade på.Det är ju inte riktigt i samma klass som det vi åt igår får ju erkännas![]()
Skulle ju vara ”direkt” ur påsen. Autocorrect....Nja, det var det du skrev om "stekt ur påsen" jag funderade på.
Lite värmande soppa är ju perfekt i detta vädret!![]()