• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På tur med Ture

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Köpte tätningsbricka på Swedol. Biltema hade bara hela satser a 189kr. Brickan på Swedol gick på 6:65kr.
Idag har vi kört upp till en ställplats som heter Bauergården. Ligger en bit norr om Huskvarna i höjd med Gränna. Vi tog en öl och en snitsel, orkade inte laga nån mat i värmen.
Imorgon kör vi och hälsar på Bentic i Finspång.
Kör mot Stockholm via vingliga vägar sedan.
 
Senast ändrad:

plastpelle

HBK Medlem
Inlägg
3.703
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2024
Köpte tätningsbricka på Swedol. Biltema hade bara hela satser a 189kr. Brickan på Swedol gick på 6:65kr.
Idag har vi kört upp till en ställplats som heter Bauergården. Ligger en bit norr om Huskvarna i höjd med Gränna. Vi tog en öl och en snitsel, orkade inte laga nån mat i värmen.
Imorgon kör vi och hälsar på Bentic i Finspång.
Kör mot Stockholm via vingliga vägar sedan.
Ska ni till Dalhalla
 

plastpelle

HBK Medlem
Inlägg
3.703
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2024
Nej vi avbokade det. Åsa mådde så dåligt när hon ramlade och knäckte ett revben så hon tyckte att hon hade inget utbyte av det. Fast igår mådde hon rätt bra. Vi tar bara en tur i södra Sverige. Kanske vi kör till Alingsås på vägen hem. Är du hemma nästa helg?
Jag vet inte ska åka ut med mina barnbarn i morgon till Isaberg sen åker vi nog upp till Värmland dom vill fiska gädda där deras far fick många ska vara hemma på söndag så måndag är jag hemma om vi inte ses på vägen
 

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.439
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Då har vi fått lite kultur på en kul tur. Tyvärr hängde regnet i luften och blåste kallt så det blev ett snabbt stopp. Vi befinner oss på en rastplats som heter Världsarv Tanum i Bohuslän.
Inatt har vi stått i norra Uddevalla hos en medlem i Husbilsklubben, kre8tiv. Fick god mat och en trevlig pratstund igår kväll. Mycke info om vad som finns att göra här i Bohuslän.
Nu går färden vidare mot kusten, får se vart vi hamnar ikväll.
213593C5-B058-42BD-997A-BAD6DAAE47AE.jpeg
 

Bilagor

  • 6B0C6694-88B8-49AA-A820-6133C50E04D5.jpeg
    6B0C6694-88B8-49AA-A820-6133C50E04D5.jpeg
    2,5 MB · Visningar: 10
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen