• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Stltje på tråden hopas ingen misstycker att jag kastar in en bild. Var är detta?

Bilagor

• PICT0007.JPG
    PICT0007.JPG
    90,5 KB · Visningar: 9

Har inte haft tid att titta in under dagen, så ser jag att jag gissat rätt :twitcy:
återkommer med bild

Gdynia är väl i Polen.
Ser att Carina har tittat in vi fixar den här bilden lite fort så får hon komma tillbaka
Gdynia är väl i Polen, vi är i tjeckien kul fordon dom har här. Kan en trådhusbil vara något.
Förutom trådbussar är orten berömd för sin dryck

Bilagor

• PICT0010.JPG
    PICT0010.JPG
    1,7 MB · Visningar: 1

Nej men nu har vi både land och typ av dryck.
Det är inte dom själva utan någon annan som gjort drycken så känd

Stämmer orten som Budwiser kommer från. Fast Amerikanerna har snott namnet och förvandlat den goda dryken till något som beskrivits som att älska i en kanot det går inte att komma närmare vatten.
Ska vi nu ta tilbaka Carina efter denna pausutvikning

Senast redigerad av en moderator:

Ja men då menar du väl Budweiser.. Som bryggs i [FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]České Budějovice. Budvar på tyska Vet ni att jänkarna vann varumärkesstriden om Budweiser förra året Fy skam!!!! Kom igen Carina.:D
[/SIZE][/FONT]

Senast redigerad av en moderator:

Hei snakker vi om Budweiser som drikk? I så fall er byen České Budějovice (tysk Budweis).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen