• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Nej. Byggnaden är en del av en by. Här fanns garveri, färgeri, såg, kvarn och handelsbod. I dessa trakter åkte många utomlands förr i tiden...

easy rider har rätt med Korrö! Förklaring: Knausen bad mig bevaka "På spåret" åt honom, eftersom han slulle resa bort idag, så jag vet att svaret är rätt! Din tur, easy rider!

Jappe

Ja det ser man. Knausen+Karlshamn och jag chansade på någon kvarn (Korrö)inte så långt därifrån och det blev rätt...otroligt:D Då undras, vad heter staden som banan går ner till.

Bilagor

• Semester 2004 sommar 140.jpg
    Semester 2004 sommar 140.jpg
    1,3 MB · Visningar: 10

de`e`inte Salzburg, så det har du rätt i.. Men en ledtråd. Andreas Hofer står staty här....(och tusen andra ställen).

Jag har sett någonstans att man kan göra någon sorts bergsvandring i dom trakterna och den turen avslutas i Merano och då lade jag ihop 1 och 1 och fick det till Merano. Easy rider gillar ju att klättra i berg och liften gick ju ner till Merano. Var är vi nu?

hbk259.jpg

Ja det var bara en ren gissning, men det gick ju bra det med.
Bilden: vad gömmer sig bakom molnen.
Leena

Bilagor

• 100_0369.jpg
    100_0369.jpg
    521,1 KB · Visningar: 18
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen