• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

6000 svar i denna tråd ! Vad ni kan, fortsätt snart 10000 svar.Dä ni inte illa./susanne:)

Rätt sjö men fel ort Jappe! För visst är det Laveno vid Lago Maggiore. easy rider, har du varit precis överallt? Din tur att fortsätta!

/Roland

Jag bäddade lite för easy rider, så han kunde googla (tror jag) fram rätt ort vid Lago Maggiore. Fasicken också, jag har nu c:a 100 färska bilder och så kommer jag inte in!

:rolleyes:

Jappe

Senast ändrad:

:DVi stod på en campingplats i Canobbio som ligger på motsatta stranden o norrut, och vi tog en båttur till Laveno.Det var några år sen men tunnorna att stå i på liften är inte så ofta som man råkar på så det kommer vi ihåg. Överallt har vi inte varit, Finland+ Albanien har vi aldrig besökt. Men som vi skrev nånstans förut är det 40-årsjubileum med resor med campingfordon nu i år. Så en del platser har vi sett:D nu kommer det säkert att gå undan.....Var är vi nu??

Bilagor

• Semester 2004 sommar 185.jpg
    Semester 2004 sommar 185.jpg
    1,3 MB · Visningar: 19

Yes, men vi ska väl förklara Goslar am Harz - Kaiserstadt und Weltkulturerbe der Unesco Välkommen med lite nya o fina bilder.... Jappe först du hann lägga till Goslar..

Senast redigerad av en moderator:

Det var lätt att googla på Hotel KaiserWorth! Hade du retuscherat bilden litegrann, så hade det blivit betydligt svårare! Har aldrig varit i Goslar, men har nu fått lust att åka dit någon gång, verkar vara en fin gammal stad! Här kommer en ny bild. Var?

Bilagor

• HBK195.jpg
    HBK195.jpg
    588 KB · Visningar: 9

Lysekil är fel. Ny bild åt andra hållet.

Bilagor

• HBK196.jpg
    HBK196.jpg
    625,3 KB · Visningar: 9

Jag begrep att du skoja med mig, HusbilsBjörk. Lübeck är fel men i rätt land.

Jappe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen