• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Det ser precis ut som där vi var och åt i somras. Min fru provade kartoffelsaladen den var god och ölen jag drack rann lätt ner.
Bernkastel-Kues

Maud & Jan Erik
:twitcy: :twitcy:

Roland&Viola ni blev först att svara så kom med något svårt nu. Jag köpte en flaska Eiswein i Bernkastel-Kues 1985 som jag fortfarande har kvar.När kommer det ett tillfälle att knäcka en sån tro????

Vi hjälper mycket gärna till att knäcka den nästa gång vi träffas.
Nästa bild är inte så svår - bör helst lösas ikväll...

DSCN1480.JPG

¨Jag har absolut sett de två masterna i sommar, men har bara passerat dessa två färjor!?????

Kommer just på - körde oxå över vid Dragsmark - men det var inte så brett sund..

Senast redigerad av en moderator:

hmmm åkte till Hönö/Fotö i våras, i så fall ser man antagligen Björkö. Kan det kanske vara...

Jaha, då tar jag väl fram den här bilden som jag försökte knö in här för en stund sedan. HBK813 får inte svara!

Bilagor

• hbk191.jpg
    hbk191.jpg
    635,1 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen