• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Bitburgh?? Bitte eine Bit.

Vel med Elizabeth von Thuringen som stikkord så burde jeg svare Eisenach. Har vært der noen ganger også.

Senast ändrad:

Inte Bamberg (men Ölen är god där ).. Men nu har vi iallafall kommit till Bayern. XXXXXX-Brau ligger mitt i staden Byt ut kryssen mot namnet på en person, som det varje sommar hålls en festival till minne i närheten. Personen Dog 13 feb 1883.

Nej inte då. staden har ett berömt "Djävulskt hål" :D Och så en bild Wagnerbräu........Inte så känt men en liten egenproduktion finns

043.JPG

Senast redigerad av en moderator:

Staden är en av dom populäraste platserna i Fränkische Schweiz. Var med nu för nu kommer det väl att gå undan:D:D:D

041.JPG

Ohh, Pottenstein i Fränkische Schweiz - du lurte meg mye med Wagner Brau det du har bilde av er Bruckmayers Urbräu - muligens i dag eid av Wagner Brau og drives som et museumsbryggeri.

Uff - slått på målstreken.

Senast ändrad:

Javisst, jag tänkte det måste vara en shopping intresserad tjej som har rätt på detta...

Vassego o fortsätt !

Tyvärr kan jag inte fortsätta för jag sitter på jobbet och där har jag inga bilder i datorn.

Nån annan eller du kanske vill fortsätta

/Kristina

Ok, en lätt till så här på sena eftermiddagen. Vilken plats i denna stad?

mars-06 028.jpg

Senast redigerad av en moderator:

Tackar. Då tror jag att det här kommer att fixas snabbt. Vilken stad är detta?

yyy 217.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen