• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Da må det være i den delen av Europa som jeg ikke har besøkt, muligens Kroatia. Vannet ser ut som saltvann, men hvis det er søtvann så kan det også være i Sveits.

Jag tyckte så småningom att jag kände igen bilden från Kingens semesterberättelse -08 och kollade där och hann tydligen svara någon sekund före easy rider. Här kommer en station. Var?

hbk244.jpg

Senast ändrad:

här en annan bild på samma borg en välbesökt stad i dessa tider många medlemmar har varit där stora ställe platser med flera hundrahusbilar

Bilagor

• PA170534.JPG
    PA170534.JPG
    1,3 MB · Visningar: 1

Rothenburg ob der Tauber, skulle det väl kunna vara, men det stämmer inte riktigt med dom tidigare bilderna, tycker jag, men jag chansar ändå.

Jappe

Senast ändrad:

det är helt rättborgen ligger i ringmuren så man tänkerinte pådet man går igenom den när man går från ställepatsen din tur Jappe

Gunnar var först med det rätta svaret! Det är tydligen sekundstridernas afton i kväll.

Jappe

Jag har svårt att följa upp min bild, kör norrut i morgon, så det är bra om du lägger in en bild (utan ram!), Jappe.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen