• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

På spåret, del 1 2007/08

• Startad av Startad av F.d. 2549
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: På spåret

Nej;) Titta på berget..

Senast redigerad av en moderator:

Fulpmes rann upp i skallen på mig, mitt i natten. Säkert helt galet!

Jappe

Senast ändrad:

Inte då..Ni har säkert alla sett detta i något sammanhang någonstans;)

Senast redigerad av en moderator:

Kan det være fra spagettiwesterns hjemland Spania, og "Little Holywood" området i Almeria?

Slovenia og det nordvestre hjørnet ligger i Dolomittene så vidt jeg husker. Med de forrevne kalksteinsfjellene som er typisk for Dolomittene.

Oj, jag trodde det här skulle vara hur lätt som helst, men jag hade fel i det..På tal om ingenting . Är det nån som vet hur Sloveniens flagga ser ut ?

800px-Flag_of_Slovenia.svg.png

Flagget hantet fra wikipedia

Senast ändrad:

Fotot är taget där men vad ser vi?? Se ledtrådarna. Vad heter berget.?

Luringen - er bildet viser Triglav, fjellet helt opp i nordre vestre hjørnet av Slovenia. Offesiellt heter fjellområdet de Julianske alper.

Senast ändrad:

Javisst knugrone, visst var det Triglav , som i stiliserad form är Sloveniens statsvapen och finns på flaggan.. Din tur då.

Jeg er litt til og fra i dag, men et enkelt bilde må vi kunne få til her jeg sitter i husbilen et sted i Dalsland, bra jeg har med et bildearkiv.

Bilagor

• PICT0005.JPG
    PICT0005.JPG
    418,2 KB · Visningar: 3
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka
Toppen