F
F.d. 59502
Guest
Jodå, det finns ingen anledning att köra långsamt mitt i rusningstrafiken och gör man det av någon anledning så tycker jag man skall underlätta vad man kan för att låta andra passera. Den finns rusningstrafik på Öland också har jag märkt. Väntar man dessutom någon timme så är det ofta betydligt mindre trafik. Min poäng var inte att man skall hindra trafiken. Det finns alls ingen anledning till. Min poäng var att man inte skall bli stressad och irriterad om någon gör det (eller om något annat har inträffat) för det är bara man själv som mår illa av det. Och varför plåga sig själv?
Mina reflektioner om att inte irritera sig eller bli stressad drog jag låååångt innan jag hade kört någonting på Öland. Stockholmstrafiken, när man är på väg till och från jobbet, ger många, många tillfällen till övning på att inte stressa upp sig.
MVH
Hans
Mina reflektioner om att inte irritera sig eller bli stressad drog jag låååångt innan jag hade kört någonting på Öland. Stockholmstrafiken, när man är på väg till och från jobbet, ger många, många tillfällen till övning på att inte stressa upp sig.
MVH
Hans