F
F.d. 58620
Guest
Ja nu skulle man ju festa och fira in det nya året. Men jag undrar om jag är ensam om att känna svårmod inför nytt år. Det känns som om jag inte orkar ett helt år till. Jag har ju mina sjukdomar som tynger mej men det vet inte min omgivning det håller jag för mej själv. Mina diagnoser är hjärt problem op.2004, nu mest kärlkramp, diskbrock samt den senaste fibromyalgi. Då känns det så tungt att fira att ett helt långt nytt år ligger framför mej.
Men jag vet att om några månader känns allt bättre och jag kämpar vidare mot belöningen som är att ge oss ut med husbilen då släpper alla krav och måsten. Vi njuter av friheten och att träffa gamla och nya bekantskaper. Hoppas på att få träffa många av er HBK:are.
MVH Gunilla
PS hoppas ni inte tycker att jag gör fel som lättar på trycket här. Därför valde jag "damernas" för att se om jag är ensam om att känna så här inför nyår " DS
Men jag vet att om några månader känns allt bättre och jag kämpar vidare mot belöningen som är att ge oss ut med husbilen då släpper alla krav och måsten. Vi njuter av friheten och att träffa gamla och nya bekantskaper. Hoppas på att få träffa många av er HBK:are.
MVH Gunilla
PS hoppas ni inte tycker att jag gör fel som lättar på trycket här. Därför valde jag "damernas" för att se om jag är ensam om att känna så här inför nyår " DS