Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tryck på plusversion när du startat appen och registrera ett konto med samma email som du angav tidigare. Sedan kommer ett email där du bekräftar kontot genom att klicka på en länk i mailet.
Via sökfunktionen. Man måste klicka i rätt objekt. Här nr. 2 Magdeburg Magdeburg. Därefter Übernehmen.
https://youtu.be/KqJAzQe7_0g
Jappe
Psst. Cancerfilmen smög sig in här. Konstigt, men den är så viktig så den får vara kvar.
Jovisst, nu funkade det här också, trodde jag testat alla alternativen.
Men Döbele, Konstanz hittar jag inte, inte heller Metzingen. När jag söker händer inget när trycker på Ûbernehmen-knappen.
Tacka vet jag den gamla +varianten.....
PS. Precis när jag skickat ovanstående dök Metzingen upp, det tog ett par minuter och man kunde inte se att den jobbade, mycket nytt att lära......
PS nr2 Försökte med Konstanz, tryckte på Ûbernehmen för fem minuter sedan, inget resultat....inte ett dugg nyckfullt