F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag testade att ställa mig vid Lubeck och sökte sedan på Metzingen. För mig på Ipad och senaste iOS fungerade det bra och hamnade nere vid "outlet" Metzingen och kände igen ställplatsen.
Ska prova med Ipad (också senaste IOS) senare idag, hoppas den fungerar smidigare.
För mig tar det, vad jag tycker lång tid innan jag kan markera på knappen Ûbernehmen. När jag väl kunnat markera på den responderar den snabbt med att hitta platserna.Det är kanske jag som har för lite tålamod, på telefonen (med senaste IOS) tar det ganska lång tid efter att jag tryckt på knappen Ûbernehmen innan resultatet kommer, igår väntade jag emellanåt flera minuter innan något hände.
För mig tar det, vad jag tycker lång tid innan jag kan markera på knappen Ûbernehmen. När jag väl kunnat markera på den responderar den snabbt med att hitta platserna.
Ja riktigt två timmar tar det inte för mig..
Jag har inte "vågat" installera den på både telefon och padda utan har kvar den gamla på telefonen. Detta då vi åker neråt nästa vecka och det känns bra att ha den gamla att tillgå under resan.
Man ska bara registrera på den 1:a enheten och efter att man bekräftat eposten så loggar man bara in. Inga som helst problem på ipad eller iphone.
På androida apparater inga problem alls, fungerar utmärkt och snabbt! Hoppas att det löser sig för iPaddarna! Jag är numera Applefri; sålde paddan för ett tag sedan.
Konstigt att Promobil gör sådan skillnad, dock!
ELLER är det handhavandefel?
Jappe
Kan du söka på ort och bekräfta med übernehmen?
Jag har försökt med både iPads och iPhones utan att något händer.
Eller kan det bero på att jag använder iOS 11.0?
Man ska bara registrera på den 1:a enheten och efter att man bekräftat eposten så loggar man bara in. Inga som helst problem på ipad eller iphone.