F
F.d. 58584
Guest
hej finns det fler som väntar på hobby van ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nej vi har en Kabe Trawel Master men vi väntar på en dragkrok som ska monteras i på måndag så jag kan få med mig min elrullstol jag nämligen rörelsehindrad men fungerar aldeles utmärkt att åka husbil och dansa runt i Sverige.jo då..vi har bytt vår Hobby Van 2007 mot en 2008 med långbäddar och väntar också....utlovad leverans till midsommar.
Hej
Vi beställde en Weinbergs Cosmos i höstas 2007. Då beräknades bilen vara klar för leverens i april. Senaste beskedet är dock att den skall tillverkas (sätts in inredningen) just nu 13 juni. Det skulle sitta fint om det verkligen blir så. Vi längtar alltmer i takt med att sommaren går!
Måste beklaga mig lite. Passar barnbarn nu och är nu i Småland. En av barnen fick åka i vår lastbilskangoo med ett passagerarsäte. Min fru och det andra barnbarnet fick ta tåg och buss.
Ja ni förstår nog vårt dilemma när sommarplaneringen spricker.
Skön sommar alla husbilsägare
Tore