• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ny husbil

F

F.d. 4035

Guest
Sv: ny husbil

Hej Mr Van! Vi väntar också på en Hobby Van, Vår kommer nästa vecka. Vi är "sjukt" förväntansfulla.
Vi skall försöka att åka "ner" till Europa i sommar.
Vår Hobby Van är en 2007 som har gått 550 mil.

Maria Englund

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
1992
Medlemskap
2025

Hej!
Vi väntar också på vår Hobby van. Det ska bli jättespännande. Vår första husbil så det känns lite extra.

F

F.d. 53236

Guest

Väntar på Bürstner Travel Van 620. Är det någon mer som har denna vagn?

F

F.d. 16416

Guest

jo då..vi har bytt vår Hobby Van 2007 mot en 2008 med långbäddar och väntar också....utlovad leverans till midsommar.

F

F.d. 297

Guest

jo då..vi har bytt vår Hobby Van 2007 mot en 2008 med långbäddar och väntar också....utlovad leverans till midsommar.
Nej vi har en Kabe Trawel Master men vi väntar på en dragkrok som ska monteras i på måndag så jag kan få med mig min elrullstol jag nämligen rörelsehindrad men fungerar aldeles utmärkt att åka husbil och dansa runt i Sverige.

Anita

F

F.d. 16416

Guest

Inte så kul!!!!

Blev lovade vår nya Hobby till midsommar, men får den först obestämt datum i juli. Dessvärre semester från midsommar......

Roadglider

Tortor

FD HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1029
Medlemskap
2023

Hej
Vi beställde en Weinbergs Cosmos i höstas 2007. Då beräknades bilen vara klar för leverens i april. Senaste beskedet är dock att den skall tillverkas (sätts in inredningen) just nu 13 juni. Det skulle sitta fint om det verkligen blir så. Vi längtar alltmer i takt med att sommaren går!

Måste beklaga mig lite. Passar barnbarn nu och är nu i Småland. En av barnen fick åka i vår lastbilskangoo med ett passagerarsäte. Min fru och det andra barnbarnet fick ta tåg och buss.
Ja ni förstår nog vårt dilemma när sommarplaneringen spricker.
Skön sommar alla husbilsägare
Tore

barene

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2025

Vi har ju beställt en LMC 708 och skulle få den 15 maj sen till midommar. Nu blir det i början på juli!
Tråkigt för ass alla!
Barene

F

F.d. 24290

Guest

Hej alla, väntar på en CI med Ford chassi, ville ha en Hobby men tyvärr så fanns de endast med två bälten bak!

Mvh Niklas

barene

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2025

Hej
Vi beställde en Weinbergs Cosmos i höstas 2007. Då beräknades bilen vara klar för leverens i april. Senaste beskedet är dock att den skall tillverkas (sätts in inredningen) just nu 13 juni. Det skulle sitta fint om det verkligen blir så. Vi längtar alltmer i takt med att sommaren går!

Måste beklaga mig lite. Passar barnbarn nu och är nu i Småland. En av barnen fick åka i vår lastbilskangoo med ett passagerarsäte. Min fru och det andra barnbarnet fick ta tåg och buss.
Ja ni förstår nog vårt dilemma när sommarplaneringen spricker.
Skön sommar alla husbilsägare
Tore

Hua mig så tråkigt för ER!
Ta hand om barnbarnen i alla fall för dom är ju det dyraste vi har!
Barene

Tortor

FD HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
1029
Medlemskap
2023

Hej Barene
Så sant så! Vi delar till fullo din tankegång att ta vara på barnbarnen. Tids nog så får det bli husbilsresor med allt positivt det innebär.
Tore

Toppen