F
F.d. 25057
Guest
Hej är det någon som har eller känner till något om Navman S90i, funderar på att köpa GPS, men vet inte vad.
Guy

Guy

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej Har en Navman N60i som vi är väldigt nöjd med men vi saknar karta över Kroatien vad gör man ? Ds våra söner fick varsin Garmin 200 och bägge har gått i sönder dom skyller på uppdateringen men där står ingenstans att man måste ha dator för att inneha en Gps Ps Mvh BosseHej användare av Navman S-serie
Nu kan man köpa nytt kartmaterial daterat 2007/10.
Samtidigt får man en uppdaterad programvara.
Denna har jag kollat närmare på o finner att trots
många mail i ämnet till Navmansupporten finns fortfarande
inte möjlighet att lägga in GPS koordinater direkt.
Dessutom har man inte stöd för nationella tkn typ ÅÄÖåäö.
Vilket innebär att HBK POI'sfiler bler lite konstiga att tyda.
När man ser på deras framtida inrikting så verkar det som att man
mer o mer glider in på att man skall kunna typ Googla sig fram till önskade positioner,
via ansluten mobiltelefon, o vad kommer inte det att kosta, med nuvarande taxesystem inom EU.
Någon försäljning i Sverige tycks heller inte finnas längre bortsett ifrån småbåtarna.
Se detta som ett informativt inlägg från en i övrigt nöjd Navman S90i ägare.
Hej är det någon som har eller känner till något om Navman S90i, funderar på att köpa GPS, men vet inte vad.
Guy
![]()