F
F.d. 5322
Guest
Vet inte om det är ok med en sån här fråga på ett husbilsforum men om inte så får ni gärna ta bort inlägget.
Har en Golf TDI -00 som har blivit så extremt trött (precis som sin ägare
).
Hon behöver upp till en km för att komma upp i 90!
Det gäller alltså att inte släppa gasen, när man väl har fått upp farten.
Jag har länge varit inne på att turbon är kass men tycker samtidigt att det "låter turbo" om henne. Det visslar.
Någon jag har pratat med säger att: Om turbon är kass, så ryker bilen. Det gör inte min.
Om jag gasar max och sedan släpper lite på gasen, så ökar hastigheten något. Hon varvar ut vad hon ska.
Det lilla livet har inte gått mer än 34 500 mil så det borde finnas mer att ge.
Vet att det finns oerhört mycket kompetens här på forumet, så jag vill i alla fall ta chansen.
Har en Golf TDI -00 som har blivit så extremt trött (precis som sin ägare
Hon behöver upp till en km för att komma upp i 90!
Jag har länge varit inne på att turbon är kass men tycker samtidigt att det "låter turbo" om henne. Det visslar.
Någon jag har pratat med säger att: Om turbon är kass, så ryker bilen. Det gör inte min.
Om jag gasar max och sedan släpper lite på gasen, så ökar hastigheten något. Hon varvar ut vad hon ska.
Det lilla livet har inte gått mer än 34 500 mil så det borde finnas mer att ge.
Vet att det finns oerhört mycket kompetens här på forumet, så jag vill i alla fall ta chansen.