• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nästan ända fram - med DHL.

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Nästan ända fram - med DHL.

Mina nerverna! Giv mig styrka! Jag var ju där igår och jag ringde dit i morse! Nix paket. Sedan blev jag arg och ringde chefen i Sverige och för en stund sedan ringde hans sekreterare och sa att det var fixat.

Fan tro't, jag är på Orust nu och blir här ett par dar.

För en stund kom en påminnelse att jag skulle hämta mitt paket!

Vad ska man tro? Finns det två MyWay i Vårgårda?

Jappe

Nej, det finns bara ett MY WAY. Ring till dom 0322-62 02 77 & fråga om dom sett paketet rent fysiskt.

Bennie
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Nästan ända fram - med DHL.

Senare. Jag blev så upprörd så jag hamnade på sjukhus igen och jag blir inte lätt upprörd.

Fröken Svimfärdig
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Nästan ända fram - med DHL.

Ute från sjukhuset igen. Mina svårdiagnosticerade krämpor ledde till ett intressant samtal med två läkare på akuten i Kungälv. Vi höll på i bortåt en timme! Genuint intresse visades min ringa person och en rad undersökningar föreslogs. Möjligen blir min vanliga vinterflykt till sydligare nejder störd av detta men det kan det nog vara värt.

DHL hörde av sig via SMS och uppmanade mig att hämta mitt paket i Vårgårda som jag vid två tillfällen tidigare försökt hämta där. Skälet till att jag borde hämta paketet var att det är ont om plats hos MyWay! Jag misstänker att jag har det största paketet där. 200 "postorderpåsar" tar plats! Jag har inte så där himla bråttom, längre :D:D:D efter tidigare turer i ärendet. För säkerhets skull skickade jag efter ännu ett paket med 100 bubbelkuvert så nu ramlar påminnelserna in hela tiden från DHL.

Logistik! :D

Jappe
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Sv: Nästan ända fram - med DHL.

Konstigt, ibland kan en serverad möjlighet till hämnd få en att känna sig så där alldeles varm å go i kroppen :D
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Nästan ända fram - med DHL.

Jaja, man ska inte överdriva sina mörka sidor! Jag passerar nog Vårgårda på måndag eller tisdag och då hämtar jag nog båda paketen - om de finns där.

Jappe
 
Toppen