Godkväll i stugorna...även dom utan hjul...
Jaa...var var jag...joo..uppe på höjden ja...o ännu högre skulle det bli..

...sen längst upp så var det en grotta...

...och en vidunderig utsikt...
...Näe, nu var det dags att vända hem...fångade denna båt i det glimrande havet....
....som sedan la sig på svaj vid den första stranden...
Väl hemma så hade det kommit fler bilar till ställplatsen...bredvid min bil satt det 4 kedjerökande tyskar som var på väg till Portugal...dom undrade varför jag hade så stor bil när jag reste ensam...men jag sa bara att jag "bodde" i bilen...sen tog jag fram cykeln för att jonna ner på stan o kika lite...
Det visade sig att det var en stor regatta på havet...fast med små optimistjollar....och det var inte bara en...se om det är nån som kan räkna dom...jag fick det till minst 2-300 st...
...o ändå var det en hel del som hade kommit i mål oxå...
...det var en ljummen "sommarkväll" i hamnen...
Idag har jag tuffat vidare till dupontarnas land...tempen har vart bra...mellan 17-19 grader hela vägen hit...
...och vart har jag hamnat då?....ett tips från sir....dagsfärska bilder...
....och en härlig kvällshimmel....
...herregud va bilder jag har tagit under min resa...tittade i Iphonen....hade 7569 bilder...
...nu e dags o för bingen...har vart en lång dag...imorgon blir det att utforska omgivningarna...
...kanske shoppa lite kvalitetsvin...ta en tur med drönaren...om det inte regnar som dom lovat...
Blir nog här till söndag...det e en bra köradag tror jag...eller?...
osså....nu börjar man få gräva djupet i skojlådan...
...tror det det fanns en till....
@SirMcLain
Tack för tips....
@Libom
Tror att jag har länkat på googlemaps på det flesta ställen jag vart....
...och där får du fram koordinaterna tror jag...
@Marianne & Ranko
Merci pour la musique, ça aurait été amusant de faire danser quelqu'un avec ...
//Klasse
Jaa...var var jag...joo..uppe på höjden ja...o ännu högre skulle det bli..

...sen längst upp så var det en grotta...

...och en vidunderig utsikt...

...Näe, nu var det dags att vända hem...fångade denna båt i det glimrande havet....

....som sedan la sig på svaj vid den första stranden...

Väl hemma så hade det kommit fler bilar till ställplatsen...bredvid min bil satt det 4 kedjerökande tyskar som var på väg till Portugal...dom undrade varför jag hade så stor bil när jag reste ensam...men jag sa bara att jag "bodde" i bilen...sen tog jag fram cykeln för att jonna ner på stan o kika lite...
Det visade sig att det var en stor regatta på havet...fast med små optimistjollar....och det var inte bara en...se om det är nån som kan räkna dom...jag fick det till minst 2-300 st...

...o ändå var det en hel del som hade kommit i mål oxå...

...det var en ljummen "sommarkväll" i hamnen...

Idag har jag tuffat vidare till dupontarnas land...tempen har vart bra...mellan 17-19 grader hela vägen hit...
...och vart har jag hamnat då?....ett tips från sir....dagsfärska bilder...

....och en härlig kvällshimmel....

...herregud va bilder jag har tagit under min resa...tittade i Iphonen....hade 7569 bilder...
...nu e dags o för bingen...har vart en lång dag...imorgon blir det att utforska omgivningarna...
...kanske shoppa lite kvalitetsvin...ta en tur med drönaren...om det inte regnar som dom lovat...
Blir nog här till söndag...det e en bra köradag tror jag...eller?...
osså....nu börjar man få gräva djupet i skojlådan...

...tror det det fanns en till....

@SirMcLain
Tack för tips....
@Libom
Tror att jag har länkat på googlemaps på det flesta ställen jag vart....
...och där får du fram koordinaterna tror jag...
@Marianne & Ranko
Merci pour la musique, ça aurait été amusant de faire danser quelqu'un avec ...
//Klasse